У Києві хочуть запровадити платний в’їзд до центра міста. Автори відповідної петиції пропонують брати гроші з 7 ранку до 6 вечора. Виняток — громадський транспорт, електрокари та спеціальний транспорт. Усі «за» та «проти» дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Відео можна переглянути за посиланням.
Платний в’їзд вводять для того, аби знизити завантаження вулично-дорожньої мережі. Київ — моноцентричне місто, де більшість робочих місць сконцентровано саме у центрі столиці. І хоча дістатися до середмістя можна за допомогою метро та громадського транспорту, більшість киян обирає власні автівки.
Крім того, кількість автомобілів в Україні протягом останніх п’яти років різко збільшилася. Це призвело до того, що дороги не здатні забезпечити необхідний простір для пересування всіх наявних транспортних засобів.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Єдиним доступним рішенням обмежити доступ до центра є запровадження платного в’їзду, як це зробили, наприклад, у Лондоні. Таким чином у столиці Великої Британії боролися з транзитним трафіком. У столиці така схема навряд чи спрацює, адже потрапити на інший кінець міста, не заїхавши в центр, практично неможливо.
«У Києва втричі менша щільність вулично-дорожньої мережі. Ми просто не маємо такої кількості доріг, щоб діяти за прикладом лондонців», — зазначає Дмитро Беспалов, експерт з питань транспортного моделювання.
Зауважимо, громадський транспорт столиці не здатен якісно забезпечувати перевезення нинішньої кількості пасажирів.
«Для того, щоб вирішити цю проблему, необхідно забезпечити будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах у центр міста. Також необхідно забезпечити пріоритетний розвиток громадського транспорту, в першу чергу, рейкового», — коментує Сергій Броневицький, екскерівник КО «Інститут генплану Києва».
Варто зазначити, що за останні кілька років затори в Україні набувають міжнародних масштабів. Столиця посідає третє місце в Європі за щільністю трафіка.
Нагадаємо, що на вулицях України з'являться нові патрульні без розпізнавальних знаків: від штрафів ніхто не втече.
Раніше повідомлялося, що 16-річного хлопця, який в'їхав у натовп у Луцьку затримала поліція: Одногрупники кажуть, що любив кататися.