Через масові ракетні обстріли росією інфраструктури України порушена не лише електромережа, але й мобільний зв'язок та інтернет.

Українці мають право звернутися до суду за компенсацією. Про це розповів адвокат Іван Ліберман виданню UBR.

Мобільний телефон, новини. Фото: Знай.uа

Через віялові відключення електрики в українців зникає не тільки світло, а ще доступу до телебачення, мобільного зв’язку та Wi-Fi. Під час укладання договору, вказується скільки обсягу повинні отримувати українці за певну платню. Тому виникає питання, чи можна повернути кошти, якщо послуга була недоотримана.

Юрист пояснює, що згідно з листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, якщо оператори не надають послуги через зникнення електроенергії внаслідок російської агресії, то це вважається форс-мажорною обставиною.

Популярні новини зараз

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Показати ще

Коли можна отримати компенсацію

Але люди мають шанс отримати компенсацію відповідно до "Правил ділового обороту", зазначених у Цивільному кодексі України. У документі вказано, що громадянам дозволено звернутися до суду, аби домогтися відшкодування втрачених дарма коштів.

"Наприклад, людина сплатила користування Інтернетом 24 години на добу, а доступ мала лише 10 годин. При цьому оператор знімає з абонента повну, а не часткову абонплату", – уточнив Іван Ліберман.

Щоправда, "Київстар" і "Лайфсел" зазначають, що намагаються згладити проблеми за допомогою регулярних акцій та знижок.

Нагадаємо, ми писали, що на що може перетворитися мережа Київстар через постійні масовані обстріли: "Ми повертаємося в минуле".

Як повідомляв "Знай.ua" Lifecell вирубує абонентів від мережі при відключенні світла, українці без зв'язку: "Водафон сяк-так, але працювала"

Також "Знай.ua" інформував, українка залишилася без зв'язку та інтернету на 10 днів та нарікає на Київстар.