В Україні сильно скоротилося виробництво хліба через постійні відключення електроенергії, які спровокували ракетні атаки Росії. Наскільки контрольована ситуація та чи побачать українці лише порожні полиці у магазинах, розповів перший віцепрезидент Всеукраїнської асоціації пекарів Юрій Дученко в інтерв'ю agroportal.
Юрій Дученко зазначив, що близько 20% підприємств хлібопекарської галузі на сьогоднішній день зруйновано чи не відновили роботу з початку повномасштабної війни. Водночас у країні зменшилася кількість населення, через виїзд багатьох за кордон, а водночас упало й споживання хліба.
Виробництво хліба дуже ускладнюється при стабілізаційних або аварійних відключеннях світла, адже процес випікання безперервний і у разі паузи вся партія вирушає в утилізацію. Вирішити проблему за допомогою генераторів не можна, адже їхньої потужності не вистачить, щоб виробляти достатню кількість продукції. Також перехід на генератори означає гарантоване збільшення витрат виробництва хліба і його кінцевої вартості.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
"Що стосується собівартості, то 1 кВт, який отримується з генератора, у 3-4 рази дорожче, ніж електрика з мережі. Питання навіть не в економічній складовій, а в технічній неможливо організувати повноцінну роботу хлібозаводу на генераторах", - заявив Юрій Дученко.
Незважаючи на труднощі порожніх полиць у магазинах, українці не побачать, адже виробники сировини, готової продукції, а також логістичні ланцюжки працюють.
Раніше портал Знай повідомляв, скорочення виробництва та стрімке зростання цін: молочна індустрія в Україні переживає складні часи.
Також наш портал інформував, м'ясо, яйця, молоко та олію: українцям показали оновлені ціни на популярні продукти.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гречка, цукор, хліб та соняшникова олія: АТБ та Metro показали ціни на популярні продукти в середині листопада.