Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", яким громадяни користуються лише завдяки розвиненій мережі банкоматів та терміналів поповнення, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємності.

Нещодавно ми вже писали, що співробітники банку навіть не пускають людей у ​​відділення банку за поганої погоди, а цього разу йтиметься про несподіване блокування коштів.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfim у розділі для відгуків.

ПриватБанк. Фото: скріншот youtube

"Тижня 3 тому, довелося через цей, банк мрії, сплатити рахунок в інтернеті, на жаль, іншого варіанту не було. Взагалі Приват зняв свої відсотки при поповненні рахунку, потім зняв відсотки при оплаті в інтернеті та успішно заблокував гроші, в результаті на передовий захисники не отримали сигарети, а купити їх там просто нема де.

Популярні новини зараз

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Показати ще

Потім почалося найцікавіше, за запитом куди поділися гроші, банк почав вимагати якісь довідки, докази, що товар не був придбаний, і присягав обіцяв повернути гроші, але минуло 3 тижні, грошей так я і не побачив, взагалі зв'язуватися я більше не хочу з цим банком, але гроші щось поверніть, вони тут не просто даються", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".

Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, помилка ціною 10 тисяч: українець розповів, як ПриватБанк залишив його без грошей.

Раніше повідомлялося, "Знущаються над пенсіонерами...": українців у "Ощадбанку" шлють у далеку подорож, іноді за 100 км.

Також, припинення соцвиплат в Україні з 1 січня: як не втратити державні виплати.