Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", яким громадяни користуються лише завдяки розвиненій мережі банкоматів та терміналів поповнення, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємності.
Нещодавно ми вже писали, що співробітники банку навіть не пускають людей у відділення банку за поганої погоди, а цього разу йтиметься про несподіване блокування коштів.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfim у розділі для відгуків.
"Тижня 3 тому, довелося через цей, банк мрії, сплатити рахунок в інтернеті, на жаль, іншого варіанту не було. Взагалі Приват зняв свої відсотки при поповненні рахунку, потім зняв відсотки при оплаті в інтернеті та успішно заблокував гроші, в результаті на передовий захисники не отримали сигарети, а купити їх там просто нема де.
ТЦК більше не триматимуть "у заручниках": українцям спростили важливу процедуру
Пенсія на 10 років раніше: відпустять достроково попри недостатній трудовий стаж
Без води залишаться мільйони? Світлана Гринчук розповіла про масштабний проєкт для Дніпропетровщини, щоб не допустити екологічного колапсу
Ухилянтам запустять нове обмеження: тисячі чоловіків підпадуть під покарання
Потім почалося найцікавіше, за запитом куди поділися гроші, банк почав вимагати якісь довідки, докази, що товар не був придбаний, і присягав обіцяв повернути гроші, але минуло 3 тижні, грошей так я і не побачив, взагалі зв'язуватися я більше не хочу з цим банком, але гроші щось поверніть, вони тут не просто даються", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Нагадаємо, помилка ціною 10 тисяч: українець розповів, як ПриватБанк залишив його без грошей.
Раніше повідомлялося, "Знущаються над пенсіонерами...": українців у "Ощадбанку" шлють у далеку подорож, іноді за 100 км.
Також, припинення соцвиплат в Україні з 1 січня: як не втратити державні виплати.