Як діяти у випадку, якщо під час користування банкоматом чи терміналом вимкнули електроенергію.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. Банки зобов'язані повернути кошти.

Банкомат не видав кошти

Екстрені відключення електрики можуть застати зненацька саме під час операції з грошима. Так, якщо банкомат чи термінал не встиг видати кошти, то їх можна повернути, зателефонувавши до банку.

Алгоритм дій:

  • відразу потрібно звернутися до банку, зателефонувавши на гарячу лінію 3700, та подати заявку на повернення грошей;
  • повідомити номер термінала та його адресу;
  • вказати, яку суму не було видано та приблизний час здійснення операції.

Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту, — повідомили у банку.

Популярні новини зараз

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати

Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

В Україні почали діяти нові правила зняття готівки у банкоматах, а також інші ліміти на обсяг коштів. Інакші умови роботи тепер у 10 великих банків, решта фінустанов згодом теж змінять правила.

Нацбанк розробив карту, де позначено 760 чергових відділень, що працюватимуть під час тотального вимкнення електроенергії.

Нагадаємо, ми писали, що сплатив покупку – залишився без товару та грошей: українець поскаржився, що ПриватБанк обібрав його до нитки

Як повідомляв "Знай.ua", банки впровадили нові правила для зняття готівки.

Також "Знай.ua" інформував, українців у "Ощадбанку" шлють у далеку подорож, іноді за 100 км.