Українка поскаржилася на ПриватБанк через грабіжницькі комісії та ставлення до клієнтів. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Клієнтка розповіла, що скористалася популярною послугою ОЛХ-доставка, але її було скасовано. В результаті на рахунок повернулися гроші за покупку, але не все, що обурило жінку. Також вона наголосила, що технічна підтримка банку працює дуже повільно.
"Купила товар на олх. За хвилину його скасували. Гроші на рахунок повернулися, але не всі. Технічна підтримка відповідає вічність. У результаті виявилося, що вони взяли 60 грн за свої послуги! В інших банках при поверненні коштів повертають усі. Мало того, що приват - це єдиний банк, який бере за оплату на олх 3%, так вони ще й не повертають у разі повернення", - обурилася клієнтка банку.
Українців обтяжать додатковою платіжкою: за що доведеться віддати до 1000 грн
Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила
Контроль за переказами посилено: навіть дрібні суми можуть призвести до блокування
Українці платитимуть за доставку газу по-новому: про що варто знати
У ПриватБанку поспішили відповісти і запевнили, що платіж було проведено відповідно до тарифу картки, а повернення комісії провадиться у разі неуспішної операції, зумовленої помилкою Банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.