Українець розповів, як втратив круглу суму через бездіяльність працівників ПриватБанку. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Клієнт ПриватБанку розповів, що з його картки без жодних підтверджень списалося понад 10 тисяч гривень. При цьому банк заблокував картку лише після транзакції. Звернувшись на гарячу лінію, чоловікові пообіцяли, що спробують повернути кошти.
"29.12.2022 о 00:06 було списано 10572 грн (282 USD) через іноземний інтернет-магазин без будь-яких підтверджень. Після проведення транзакції банк заблокував картку. Зателефонував на гарячу лінію, оператор сказала, що передала інформацію на СБ банку та в Упродовж 11 днів спробують повернути кошти. Успіх залежить від оперативності дій банку, якщо магазин не встиг закінчити покупку", - розповів клієнт
У Дніпрі підлітки два дні громили "Varus" та штурмували ТРЦ під російський реп із матами: "Жалюгідне видовище"
Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову
Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Клієнт зазначив, що через деякий час він повторно звернувся до ПриватБанку, де йому вже рекомендували особисто звертатися до магазину, де хтось сплатив товар за його кошти. Чоловік обурився поведінкою співробітників і зазначив, що лише втратив час, за який можна було щось зробити, щоб повернути вкрадені гроші.
"Захист ваших коштів у ПриватБанку відсутній. Прошу реакцію контролюючих органів. ПриватБанк після націоналізації став осередком корупції та злочинного розгильдяйства", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що українка обурилася тарифами ПриватБанку і ставленням до клієнтів: "Бере кінську комісію".