Українцям з початку війни довелося "стримати свої апетити" з очевидних причин, тому покупки стали запланованими і не такими імпульсивними, як раніше.

Заощаджувати зараз доводиться багато в чому, оскільки ситуація з економікою досить нестабільна і багато хто просто залишився без роботи під час війни. Крім цього, українці стали набагато рідше здійснювати звичайні покупки, а про масштабні сімейні закупівлі й мови не може бути.

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Таку тенденцію відмітила менеджерка з управління молочними, хлібобулочними та замороженими товарами Metro Cash&Carry Ukraine Дарина Резнікова під час конференції "Молочний бізнес 2022".

За її словами, головний фактор вибору товарів та магазинів – це знижки, акції, місцезнаходження.

Популярні новини зараз

Вже у червні отримають більше: пенсіонерам нагадали важливий нюанс – як добитися перерахунку

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Показати ще

Супермаркет, фото: Знай.ua

"Покупки споживач робить за списком і економить кошти, тож сьогодні дуже складно докласти в кошик якусь одиницю товару і розширювати його. Драйвер вибору покупки — ціна. Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок. З листопада до цього переліку можна додати наявність генераторів і працюючий магазин", - розповіла Дарина Резнікова.

Супермаркети все частіше засновують власні бренди, товари яких привабливіші для споживачів через знижені ціни, але підтримка локальних марок теж зберігається.

Інфографіка покупок українців, agroportal

Раніше ми писали про те, що в Україні змінилася ситуація із відключеннями світла, голова ДТЕК попередив усіх

Як повідомляв Знай.ua, яким буде розмір мінімальної зарплати у 2023 році .