Стало відомо про те, яку молочну продукцію обирають українські споживачі насамперед. На що слід звертати увагу ще до здійснення оплати.
Про це повідомив директор із розвитку нових продуктів компанії Kantar Максим Єжов під час конференції "Молочний бізнес-2022". Він озвучив результати проведеного спеціально напередодні дослідження
Справа в тому, що близько 27% споживачів купують зараз молочну продукцію так само, як і до війни. Однак тепер питання полягає в тому, щоб вибрати найдешевший супермаркет, а також відмовляються від певних категорій товарів.
11% з опитаних споживачів почали замінювати звичні продукти дешевшими аналогами з цієї ж категорії, оскільки ціни справді сильно піднялися за останній рік, і виною тому війна.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
"Фактори, що впливають на вибір зараз, - ціна, якість, дата виробництва, натуральність і виробник. До речі, категорія "виробник" ніколи не займала цю позицію до війни. Серед ключових змін - дата виробництва та термін виробництва втратили важливість", - розповідає Кирило. Єжов.
Якщо зважати на торгові марки, яким українці довіряють сьогодні найсильніше, то це "Яготинське", "Ферма", а також "Галичина". Їх завжди на прилавках найменше, а отже це має попит.
Варто зазначити, що порівняно з груднем 2022 року Новий рік приніс українцям подорожчання цієї продукції одразу на кілька гривень. Середня вартість наразі на рівні 38,97-40,16 гривень.
Раніше портал Знай повідомляв, ціни з кожним днем лише вищі: на скільки подорожчали цибуля, часник та перець в українських супермаркетах.
Також наш портал інформував, ціни кусаються: на які овочі в українських супермаркетах можна хіба що дивитись .
Крім того, ми писали, супермаркети встановили нові цінники на рис та макарони: що подорожчало, а що стало доступніше.