Для всіх наших читачів, які просто не витримують постійних проблем з електрикою, є трохи позитивної інформації. Ні, поки що планові відключення не міли, на жаль.

Натомість постачальники світла подбали, щоб відключення не стали раптовістю. Тепер людям пропонують отримувати повідомлення на телефон за 15 хвилин до точного відключення.

Про це детально розповів гендиректор компанії-постачальника електроенергії YASNO Сергій Коваленко у мережі Facebook.

Українці без світла, скріншот: YouTube

"Для тих, хто не любить контактувати з графіками та запам'ятовувати зайву інформацію, ми запустили сервіс SMS-нагадувань про час можливих стабілізаційних відключень. Ви отримаєте повідомлення десь за 15 хвилин до того, як світло має бути відключене за графіком. Також повідомлення надійде , якщо буде задіяно екстрені відключення", - зазначив Сергій Коваленко.

Популярні новини зараз

Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку"

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Показати ще

Для підключення послуги необхідно набрати *277#, активувати сервіс та вказати групу відключення. Для довідки компанія працює з оператором lifecell, який підняв свій найекономніший тариф відразу на 70 гривень. Наразі пенсіонери змушені віддавати останні копійки, у прямому розумінні, за зв'язок.

Публікація Сергія Коваленка, скріншот: Facebook

"Що це дасть? По-перше, ви зможете отримувати повідомлення про відключення незалежно від того, чи є у вас інтернет. По-друге, це може бути корисно для людей, які не користуються інтернетом, але можуть переглядати смс", - розповів Сергій Коваленко.

Нагадаємо, Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Раніше повідомлялося, як швидко змінити тариф, щоб завжди бути на зв'язку: лаконічна інструкція.

Також, "Маємо змінити вартість...": оператор Vodafone вирішив забрати в українців останні 30 гривень.