Українка поскаржилася на "Ощадбанк", який влаштовує справжнісінькі квести на витривалість для тих, хто хоче перевести в готівку пенсію. Деталі вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що її мама пенсіонерка і отримує виплати на картку "Ощадбанку" і часто просить її зняти гроші, проте це завдання дається не просто.
"Моя мама, якій 84 роки, мала нещастя відкрити 4 місяці тому пенсійний рахунок у Ощадбанку. Тому що відділення поряд з нею, бо це державний банк тощо. Після отримання пенсії дає мені картку, щоб зняти їй гроші, і тут починається", - поділилася жінка.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Донька пенсіонерки поскаржилася, що зняти готівку навіть для неї важко, адже у найближчому відділенні постійно не працює банкомат, а в касі немає потрібної суми. У результаті їй доводиться витрачати чимало часу, щоб перевести в готівку пенсію для мами.
"За 4 місяці я жодного разу не бачила працюючий банкомат, грошей готівки в касі немає вже о 10-00. Якби це сталося одного разу всяке буває. Але сьогодні, вже рівно вчетверте за 4 місяці, не працює банкомат, у касі 9-30 грошей не мають", - обурилася українка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Жахливіше я не бачила...": українка в "Ощадбанку" зрозуміла, що зарплата персоналу залежить від рівня нахабства, касу закрили перед носом.
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, ми писали, нахамили і зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші.