Один із трьох найбільших українських мобільних операторів Vodafone не виняток. Абоненти постійно скаржаться на поганий зв'язок за дуже великі гроші, проте, як виявилося, є вихід із такої ситуації.

Цього разу є дуже непогані новини, якщо враховувати той факт, що довкола всі говорять про "драконівські" тарифи. Справа в тому, що українці розібралися, як можна платити за мобільний зв'язок менше.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню абонента Vodafone на порталі для відгуків otzyvua.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Прийшов до висновку, що плачу занадто багато за мобільник. Пішов до магазину Vodafone з паспортом і за пару хвилин оформив контракт! Тепер тариф зі 175 грн зменшився до 130 грн, при цьому хвилини та гігабайти залишилися в колишньому обсязі.

Популярні новини зараз

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

"Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Показати ще

Як приємний бонус, тепер за SMS не потрібно платити 1,50 грн. на день користування, бо вони включені до тарифу. Сміливо підключайте контракт, для постійного користування зв'язком це чудове рішення! Користування нічим не відрізняється від передоплати, ви також дзвоните, також користуєтеся інтернетом, так само поповнюєте раз на місяць рахунок через My Vodafone.

При цьому умови кращі та дешевші. Весь світ користується контрактним мобільним зв'язком, а у нас в Україні якось люди ще не дозріли... Передоплата хороша для туристів, які короткочасно перебувають у даній країні, але для постійних мешканців та постійних користувачів умови на контракті кращі будуть", -розповів абонент Vodafone.

Відгук клієнта Vodafone, скріншот: otzyvua

Нагадаємо, абоненти обурені співвідношенням якості та вартості послуг Lifecell: "Зв'язку немає, а гроші знімали".

Раніше повідомлялося, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.

Також, "Хлопець ухопився, неприємно...": українка у магазині "Київстар" замість радості покупки отримала проблеми на сотні гривень.