Один із найбільших українських банків Monobank, який відомий тим, що не має фізичних відділень і своїм мобільним додатком із "завданнями", довгий час рятує клієнтів послугами кешбеку. Однак цього разу українці знайшли дуже образливу ваду, на яку співробітники банку не хочуть звертати уваги.
Цього разу клієнт банку розповів, що в установі неможливо вирішити питання реструктуризації заборгованості. У результаті багато українців можуть отримати додаткові фінансові труднощі.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Якщо у вас, як у клієнта банку, який має складне фінансове становище або існує борг, і якщо у цьому банку у вас буде бажання вирішити проблему через реструктуризацію, то у вас просто не приймуть заявку. Чому? А тому що вона ще не доступна для вас Причина? Тому що банк вирішив так.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Тобто, якщо ви маєте право написати заяву на рефінансування/реструктуризацію існуючої заборгованості, щоб банк її розглянув та надав відповідь, а не підтвердив позитивну можливість надання, то це право банк у Вас забрав.
Війна, багато людей мають статус ВПО, живуть не у власних будинках, деякі люди просто більше не мають тих будинків, продовжують виконувати зобов'язання перед банком, а для вирішення проблеми клієнта банк просто плює в обличчя.", — пише незадоволений клієнт monobank.
Нагадаємо, "Або шахраї, або криворукі...": українці скаржаться, що переплачують за тариф Vodafone 60 грн.
Раніше повідомлялося, що українці обурені обдиралівкою в Ощадбанку: за дві копійчані квитанції 65 грн переплати.
Також, в Україні побільшало фальшивих грошей: як не потрапити на гачок.