Абоненти мобільного оператора Vodafone висловлюють невдоволення постійними підвищеннями тарифів, навіть бюджетних. Компанію закликають подумати про найуразливіші верстви населення. Про це написали у коментарях під однією з публікацій оператора у соцмережі facebook.
Українка розповіла, що лише кілька місяців тому перейшла на більш дешевий тариф, оскільки не потребує інтернету та інших "фішок". Однак невдовзі і він подорожчав.
"Змінила два місяці тому тариф на той, де можна вимкнути інтернет, тому що не користуюсь мобільним інтернетом взагалі! І що я бачу сьогодні! Плату за тариф знову підняли!!! Скільки можна піднімати!", - написала абонентка.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Абонентка закликала Vodafone подумати про українців, які не мають високих зарплат та доходів, зокрема пенсіонерів та створити доступний тариф для тих, кому потрібні лише дзвінки.
"Пора вже замислитися про найуразливіші верстви населення!!! Для мене трагедія, коли пенсіонерка каже, не поповнюватиму телефон, тому що знову підняли тариф, дзвоніть мені самі! Досить обдирати пенсіонерів своїми лакшері послугами! Створіть тариф для мінімального спілкування за мінімальною ціною, нарешті", - обурилася жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.
Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.
Крім того, ми писали, "Безсумнівно крадете": українці скаржаться, що Vodafone знімає з рахунків українців останні гроші за ненадані послуги.