Неправильні свідчення лічильників, які не існують довго та інші "приємності" - все те, з чим стикаються українці при роботі з "Нафтогазом".
Логічно, що не хочеться платити за зайві куби, адже ми не діти мільйонерів, щоби для нас це були "якісь 100-200 гривень". Благо, що в "Нафтогазі" оперативно відповідають на багато скарг українців та пропонують рішення для проблем, з якими зіткнулися їхні клієнти.
Наразі ж у компанії зіткнулися із ситуацією, коли деякі клієнти Нафтогазу відмовляються платити за газ, оскільки вважають, що нарахування за спожите паливо та борги їм нараховують "з повітря".
"Я не платитиму жодної копійки, поки не приберуть намальований з повітря борг" , - написала українка в коментарях під постом компанії в соцмережах.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
У Нафтогазі зазначили, що якщо клієнт не згоден із нарахуваннями облгазу, йому потрібно звернутися до найближчого центрального офісу чи регіональної ділянки цієї компанії. Далі буде проведено коригування обсягів і виправлені дані передадуть Нафтогазу та нарахування також буде змінено.
"Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" чи подаєте ви до суду на стягнення боргу, якщо людина не сплачує?" , – уточнила клієнтка.
У компанії відповіли, що у разі виникнення ситуації, якщо клієнт не сплачуватиме борг протягом тривалого часу, це питання розглядатиметься індивідуально.
Нагадаємо, що "Нафтогаз" пояснив нюанси із передачею показників лічильників: щоб не нарахували зайвого.
Раніше ми повідомляли про тарифи на газ в Україні: скільки доведеться віддати за куб у березні, ціни на постачальників.