Один з найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий своєю великою мережею банкоматів і терміналів поповнення по всій країні, продовжує псувати нерви своїм клієнтам.

Цього разу мова піде про те, як співробітники банку просто не звертають уваги на прохання клієнтів. Так буває часто, проте цього разу українка збиралася зняти готівкою велику суму.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Я є клієнтом приват банку, звернулася до відділення з проханням зняти суму понад 20 тисяч грн. У цьому відділенні банку є окрема каса для зняття таких сум, але співробітник банку, яка явно кудись запізнювалася.

Популярні новини зараз

Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими

Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Відмовила мені зняти гроші з моєї карти і наголосила на тому, що працює тільки звичайна каса і черга тільки туди. Після чого мені довелося втратити дуже багато часу на те, щоб знайти інші карти і зняти гроші через банкомати.

Питання чому мені потрібно було проходити такі складнощі, якщо я просто хотіла отримати свої гроші зі своєї картки, які мені знадобились несподівано та терміново! У чому тоді краса банку, якщо це лише ускладнило мені життя в цій ситуації, та й за золоту картку щомісяця не забувають знімати по 20 грн", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".

Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, ПриватБанк пропонує послугу, від якої важко відмовитись: 20% вартості.

Раніше повідомлялося, 5 помилок, через які можна залишитися "з носом": у Пенсійному фонді попередили, чому можуть втратити допомогу.

Також, у ПриватБанку проблеми з готівкою? Блокує переклади та затримує кошти Голд клієнтів.