Українець скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку та втратив 20 тисяч гривень. Про це чоловік розповів у своїй скарзі, яку розмістив на порталі Мінфін.
Українець поділився, що робив грошовий переказ через термінал ПриватБанку на суму 20 тисяч гривень. У процесі він чітко вказав усі реквізити, але помилився у призначенні платежу. В результаті кошти "випарувалися", адже не дійшли до отримувача і в самому ПриватБанку платежу не бачать.
Клієнт обурився, що незважаючи на численні заяви, які він залишав, у банку, на його думку, не поспішають допомагати йому.
"07.12.22 через термінал самообслуговування було внесено суму у розмірі 20000 грн з неправильно вказаними даними, а саме, призначенням платежу, реквізити було вказано правильно. Кошти так і не надійшли до одержувача, не були повернуті мені. Було залишено кілька десятків заяв на повернення, на зміну призначенню платежу, але всі ці заявки нічого не дали. Зараз приватбанк не бачить жодного платежу і нічого не хоче вирішувати", - поскаржився українець.
Штрафи отримають усі: кого податкова взяла під приціл у серпні
Замість броні – повістка: українців масово мобілізують під час оформлення – ТЦК вимагають утихомирити
НБУ готує нові правила використання готівки: що зміниться в гаманцях українців
Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців
У ПриватБанку відповіли на скаргу та порекомендували вирішувати питання з одержувачем коштів.
Раніше портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold карти.
Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Крім того, ми писали, "вкрали гроші": термінал "ПриватБанку" залишив українця без копійки за душею.