Українець скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку та втратив 20 тисяч гривень. Про це чоловік розповів у своїй скарзі, яку розмістив на порталі Мінфін.
Українець поділився, що робив грошовий переказ через термінал ПриватБанку на суму 20 тисяч гривень. У процесі він чітко вказав усі реквізити, але помилився у призначенні платежу. В результаті кошти "випарувалися", адже не дійшли до отримувача і в самому ПриватБанку платежу не бачать.
Клієнт обурився, що незважаючи на численні заяви, які він залишав, у банку, на його думку, не поспішають допомагати йому.
"07.12.22 через термінал самообслуговування було внесено суму у розмірі 20000 грн з неправильно вказаними даними, а саме, призначенням платежу, реквізити було вказано правильно. Кошти так і не надійшли до одержувача, не були повернуті мені. Було залишено кілька десятків заяв на повернення, на зміну призначенню платежу, але всі ці заявки нічого не дали. Зараз приватбанк не бачить жодного платежу і нічого не хоче вирішувати", - поскаржився українець.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
У ПриватБанку відповіли на скаргу та порекомендували вирішувати питання з одержувачем коштів.
Раніше портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold карти.
Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Крім того, ми писали, "вкрали гроші": термінал "ПриватБанку" залишив українця без копійки за душею.