Один із вельми популярних серед українців банків, який раніше називався "Альфа", а тепер називає себе як "Sense", продовжує "дарувати" неприємності своїм клієнтам. Банк підловили на агресивному поширенні страховки.
Цього разу українка поскаржилася, що їй "впарювали" страховку за 600 гривень. Однак жінці цей вид послуг абсолютно не потрібний, вона хотіла просто отримати пластикову картку.
Про це розповіла незадоволена клієнтка банку "Sense" на економічному порталі Banki.ua, у спеціальному розділі для відгуків.
"Відкрила рахунок у цьому банку, замовила пластик. Коли прийшла забирати, пластик мені не видали, бо сказали, що обов'язково купити у них страховку за 600 гривень. Що це за здирство?! Закрию у них рахунок, як тільки зможу.
Відстрочку нададуть автоматично: кого захистять від мобілізації
Українців відправлять у "тарифний нокаут": до чого готуватися після скасування мораторію
В Україні кардинально змінюють пенсійні правила: які періоди не зарахують до стажу з 2025 року
Без документів — під арешт: ТЦК готують масштабні перевірки українців
Відкрити рахунок у відділенні не можна лише через "Дію" або в онлайн чаті. Чат постійно вибиває, відкрила рахунок десь на 10 разів. Потім у відділенні вимагають купити страховку, щоби мені видали пластик - тобто подарувати їм 600 грн. Які ще інші у них подібні "ніштяки" - навіть не хочу уявляти", - розповіла клієнтка банку, яка представилася як Мар'яна.
Нагадаємо, НБУ розкрив "таємницю", де українці найбільше зберігають грошей: забрати вийде не всі.
Раніше повідомлялося, Vodafone пояснив, навіщо перезавантажувати телефон після поповнення рахунку: "Активувати вірусну базу?".
Також, "Діють, як мародери": клієнту Sense Bank виставили борг 12 тисяч замість 400 гривень.