Великий український державний банк "Ощадбанк", у якому більшість громадян отримують свої законні соціальні виплати, продовжує давати "збої" у роботі. Цього разу постала проблема, яку досі ніхто не може вирішити, люди на окупованих територіях не можуть отримати доступ до мобільного додатку.
Українець скаржиться, що не може отримати доступ до програми "Ощад" за допомогою пароля у мобільному повідомленні.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"З останнім оновленням "знаменитого" нового додатка "Ощад", стало неможливо увійти за допомогою смс-коду, код підтвердження надається тільки через дзвінок, який неможливо отримати, коли знаходишся в роумінгу рос. операторів."
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Залишається тільки користуватися старим додатком Ощад, яке "дбайливо" ніхто не оновлює, і через який неможливо зареєструватися пенсіонерам, які мають пенсійну картку з фото! "Спасибі" від усіх громадян України, які вимушено залишилися!", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Ось така проблема у користувачів програми "Ощад" на окупованих територіях. Українці пишуть, що така проблема тільки у "Ощадбанку", адже навіть у "ПриватБанку" можна написати до чату, де можна відновити доступ.
Нагадаємо, пенсіонер не отримує виплату з червня - у ПФУ пояснили, куди "пішли" гроші.
Раніше повідомлялося, що "Гроші підвисли в повітрі": українці з картами "Ощадбанку" не можуть отримати власну пенсію.
Також, відставити паніку: що робити, якщо затримують виплати для ВПО - куди звертатися.