Великий український державний банк "Ощадбанк", у якому більшість громадян отримують свої законні соціальні виплати, продовжує давати "збої" у роботі. Цього разу постала проблема, яку досі ніхто не може вирішити, люди на окупованих територіях не можуть отримати доступ до мобільного додатку.

Українець скаржиться, що не може отримати доступ до програми "Ощад" за допомогою пароля у мобільному повідомленні.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, скриншот: Minfin

"З останнім оновленням "знаменитого" нового додатка "Ощад", стало неможливо увійти за допомогою смс-коду, код підтвердження надається тільки через дзвінок, який неможливо отримати, коли знаходишся в роумінгу рос. операторів."

Популярні новини зараз

Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам

ТЦК підуть з рейдами на ухилянтів: де шукутимуть порушників мобілізації

Українців перевірятимуть щомісяця: можуть зняти виплати та скасувати статус

Судний день або масовий психоз 5 липня: пророцтво "нової Ванги" змушуєте нервувати, починається вже

Показати ще

Залишається тільки користуватися старим додатком Ощад, яке "дбайливо" ніхто не оновлює, і через який неможливо зареєструватися пенсіонерам, які мають пенсійну картку з фото! "Спасибі" від усіх громадян України, які вимушено залишилися!", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Ось така проблема у користувачів програми "Ощад" на окупованих територіях. Українці пишуть, що така проблема тільки у "Ощадбанку", адже навіть у "ПриватБанку" можна написати до чату, де можна відновити доступ.

Нагадаємо, пенсіонер не отримує виплату з червня - у ПФУ пояснили, куди "пішли" гроші.

Раніше повідомлялося, що "Гроші підвисли в повітрі": українці з картами "Ощадбанку" не можуть отримати власну пенсію.

Також, відставити паніку: що робити, якщо затримують виплати для ВПО - куди звертатися.