З кожним днем ​​кількість негативних відгуків на той чи інший український банк або на мобільний оператор зростає в геометричній прогресії.

Зараз на сайті "Мінфіну" стало відомо, хто став переможцем конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у лютому 2023 року. Ним став клієнт "ПриватБанку", який негативно висловився про співпрацю із цим банком.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Як виявилося, він не міг зняти 200 доларів зі свого рахунку, оскільки набрали чинності нові правила про мінімальну суму замовлення готівки.

Якщо раніше українець успішно замовляв готівку на суму 150 та 250 доларів, але тепер цього зробити не може. Користувач здивований, що мінімальна сума замовлення складає $300 та запитує, хто встановлює такі обмеження.

Популярні новини зараз

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі

Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

Він також обурюється тим, що ліміти на замовлення готівки збільшуються з часом, і планується досягти $3000.

"Що там минулий рік закінчили з чистим прибуттям у 30 млрд? Ну звичайно з такою хитрою різницею за курсом можна і 30 разів", - йдеться у відгуку.

Відгук на "ПриватБанк", скріншот: Мінфін

У "ПриватБанку" відповіли на цей відгук, заявивши, що справді умови саме такі, як він описав. Але нічого не було сказано щодо того, що це "нововведення".

Відгук на "ПриватБанк", скріншот: Мінфін

Нагадаємо, "Зняли і все...": українці з картками "Ощадбанку" не можуть дорахуватися своїх грошей, шахраї працюють майже непомітно

Як повідомляв "Знай.uа", "Просто подарувати 600 гривень...": клієнти "Sense bank" не можуть дістатися своїх грошей через настирливі послуги

Знай.ua писав, Українець звинуватив Lifecell в "обрізанні" безлімітного інтернету: "Знижуєте швидкість"