З кожним днем кількість негативних відгуків на той чи інший український банк або на мобільний оператор зростає в геометричній прогресії.
Зараз на сайті "Мінфіну" стало відомо, хто став переможцем конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у лютому 2023 року. Ним став клієнт "ПриватБанку", який негативно висловився про співпрацю із цим банком.
Як виявилося, він не міг зняти 200 доларів зі свого рахунку, оскільки набрали чинності нові правила про мінімальну суму замовлення готівки.
Якщо раніше українець успішно замовляв готівку на суму 150 та 250 доларів, але тепер цього зробити не може. Користувач здивований, що мінімальна сума замовлення складає $300 та запитує, хто встановлює такі обмеження.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Він також обурюється тим, що ліміти на замовлення готівки збільшуються з часом, і планується досягти $3000.
"Що там минулий рік закінчили з чистим прибуттям у 30 млрд? Ну звичайно з такою хитрою різницею за курсом можна і 30 разів", - йдеться у відгуку.
У "ПриватБанку" відповіли на цей відгук, заявивши, що справді умови саме такі, як він описав. Але нічого не було сказано щодо того, що це "нововведення".
Нагадаємо, "Зняли і все...": українці з картками "Ощадбанку" не можуть дорахуватися своїх грошей, шахраї працюють майже непомітно
Як повідомляв "Знай.uа", "Просто подарувати 600 гривень...": клієнти "Sense bank" не можуть дістатися своїх грошей через настирливі послуги
Знай.ua писав, Українець звинуватив Lifecell в "обрізанні" безлімітного інтернету: "Знижуєте швидкість"