З кожним днем ​​кількість негативних відгуків на той чи інший український банк або на мобільний оператор зростає в геометричній прогресії.

Зараз на сайті "Мінфіну" стало відомо, хто став переможцем конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у лютому 2023 року. Ним став клієнт "ПриватБанку", який негативно висловився про співпрацю із цим банком.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Як виявилося, він не міг зняти 200 доларів зі свого рахунку, оскільки набрали чинності нові правила про мінімальну суму замовлення готівки.

Якщо раніше українець успішно замовляв готівку на суму 150 та 250 доларів, але тепер цього зробити не може. Користувач здивований, що мінімальна сума замовлення складає $300 та запитує, хто встановлює такі обмеження.

Популярні новини зараз

Такого в Україні ще не було: долар "підскочив" до максимальної позначки

Українців приготували до нових платіжок за газ – як раніше вже не буде: що відбувається

Звички доведеться міняти: Нацбанк оголосив про великі зміни

Закінчення війни вже близько – старець Діонісій обнадіяв українців пророцтвом

Показати ще

Він також обурюється тим, що ліміти на замовлення готівки збільшуються з часом, і планується досягти $3000.

"Що там минулий рік закінчили з чистим прибуттям у 30 млрд? Ну звичайно з такою хитрою різницею за курсом можна і 30 разів", - йдеться у відгуку.

Відгук на "ПриватБанк", скріншот: Мінфін

У "ПриватБанку" відповіли на цей відгук, заявивши, що справді умови саме такі, як він описав. Але нічого не було сказано щодо того, що це "нововведення".

Відгук на "ПриватБанк", скріншот: Мінфін

Нагадаємо, "Зняли і все...": українці з картками "Ощадбанку" не можуть дорахуватися своїх грошей, шахраї працюють майже непомітно

Як повідомляв "Знай.uа", "Просто подарувати 600 гривень...": клієнти "Sense bank" не можуть дістатися своїх грошей через настирливі послуги

Знай.ua писав, Українець звинуватив Lifecell в "обрізанні" безлімітного інтернету: "Знижуєте швидкість"