Українка розмістила допис у Facebook та підкреслила, що це скарга на мобільного оператора, який дозволяє "набалакати" в борг велетенські суми боргу.

Українка поскаржилася на компанію "Київстар", яка виставила в "борг" незрозумілий рахунок. Свій допис українка попросила вважати скаргою на роботу компанії, яка надає послуги.

Київстар, скріншот: YouTube

"Була на прийомі в офісі послуг Київ, Хрещатик, 13. Талон №510, робоче місце 2. Цікавилася незрозумілим рахунком, який було виставлено за номером, який я сплачую, а користується ним людина дуже поважного віку (87 р.). Операторка, заглянув у програму і в наш телефонний апарат, сказала, що це рахунок 310 грн за розмову з абонентом з Казахстану від 02.03.23, розмова продовжувалася 1 год 24 хв. Безумовно, мій абонент такої розмови не вів. Я спитала операторку, як поскаржитися? Вона сказала щось на кшталт :"Бери або плати", тобто, якщо в "базі" розмова була, — скаржитися нема куди, сплачуйте.

Жінка "борг" заплатила, але на цьому не зупинилася. Вона вирішила самотужки дізнатися, що це за "номер з Казахстану".

Популярні новини зараз

Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Показати ще

Виявляється, це п*рн*сайт і с*кс-послуги. Мій абонент цієї розмови не мав. Хто винен? Прошу прийняти цей допис як скаргу до Київстар, а також попередження клієнтам цієї компанії. Чекаю відповіді від компанії "Київстар". — написала користувачка.

Також жінка надала скріншот телефону, де вказано, що дійсно був телефонний дзвінок.

Скриншот телефонної розмови

У коментарях зазначили, що можливо людина в кишені випадково натисла "відповісти", адже дзвонили два рази. Також попередили, що тільки абоненти на контрактній основі можуть потрапити у таку халепу, та виговорити більше ніж у них є на рахунку.

Магазин "Київстар", скріншот: YouTube

"Спочатку був пропущений. А потім людина могла випадково, може просто у кишені, натиснути на "пропущений". Цього б не сталося, якби абонент (поважного віку людина) не була на контракті. Тільки контрактники можуть телефонувати у борг, після закінчення грошей (хвилин) на рахунку", - прокоментували ситуацію.

Компанія Київстар не прореагувала на скаргу та жодним чином не відповіла на повідомлення.

Скриншот коментарів

Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" зробив важливе оголошення щодо купівлі нових SIM-карт: "Доставка та 170 гривень".

Як повідомляв "Знай.ua" у Київстар розповіли, чи можна підключити новий тариф на стару SIM-картку.

Також "Знай.ua" інформував, "заробіток на порожньому місці...": українка скаржиться на "Київстар", щомісяця мінус 150 гривень.