Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка дуже популярна серед мешканців центральних областей нашої країни, іноді дуже дивує, у поганому значенні цього слова, своїх абонентів.
Цього разу українець розповів, що оператор вимагає спершу одну суму за послуги, а за фактом виявляється, що потрібно платити більше. Також чоловік заявив, що за наявності формату 4G зв'язку може і не бути зовсім, і додзвонитися оператору неможливо.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню абонента "Київстару" на порталі для відгуків Otzivua.
"Закінчився термін дії пакету ТБ "Сімейний". На сайті був запит про оплату 120 грн. Сплатив, але не минулося - потрібно було сплатити 150 грн і це при тому, що мобільний інтернет практично відсутній та й додзвонитися іноді не можливо. Хоча позначки мережі повні та 4G у наявності. Мабуть доведеться переходити до іншого оператора", - пише незадоволений абонент "Київстару".
Якщо вдатися до простої арифметики та відібрати 120 від 150 грн, то виходить 30 гривень. Ось ці гроші українці платять заздалегідь не знаючи про те, що доведеться розщедритися.
Також якщо уявити, що таких абонентів далеко не одна тисяча, то цифри будуть вражаючі – ось такий маркетинговий хід люди платитимуть більше, бо думали, що заплатять менше. А поміняти оператора далеко не завжди виходить, адже є фактор банальної лінощів.
Нагадаємо, "Київстар" зробив важливе оголошення щодо купівлі нових SIM-карток: "Доставка та 170 гривень".
Раніше повідомлялося, "Як-то убого...": українець у Європі очманів від сервісу Vodafone за 200 гривень, вдома за таке доведеться віддати тисячу.