Українець поскаржився на Monobank за несподіване блокування його карток через відкриту кредитну лінію. Подробиці він розкрив у своїй скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.

Клієнт Monobank розповів, що користувався послугами банку без жодних проблем, але одного дня його картки заблокували. Звернувшись до контакт-центру йому заявили, що таким чином "спонукають погасити борг". За словами українця, він вчасно вносив усі платежі, і передумов для таких дій банку він не бачить.

Monobank. Фото: скрін youtube

"В один день монобанк заблокував усі мої рахунки. Запитую у чаті причину і їхня відповідь звучить так "зможемо вам відповісти на всі ваші запитання коли ви погасите заборгованість за вашою кредитною карткою". Зателефонував на підтримку, сказав що це тупо шантаж, вони говорили "це не шантаж, ми так спонукаємо вас погасити борг". Це все при тому, що я не маю жодного простроченого платежу…", - поділився чоловік.

Скарга на monobank. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

У банку відреагували на скаргу та зазначили, що всю інформацію щодо обмеження рахунків вже надали клієнту раніше.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold картки.

Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що десятки тисяч "випарувалися" через одну помилку: українець скористався терміналом ПриватБанку і залишився без грошей.