З української столиці, з міста Київ, а точніше з району під назвою Оболонь, прийшли дуже дивні новини про те, як покупців відомої мережі супермаркетів "Сільпо" просто обвішують на популярному продукті.
Цього разу під ударом виявилися не лише гаманці покупців, а й репутація цієї мережі супермаркетів. Не звертатимемо увагу на марку сиру, щоб не робити рекламу, а лише подивимося на те, яка реальна вага у продукту і яку ставлять співробітники магазину.
Про це стало відомо завдяки публікації користувача мережі Twitter "Ляпочка".
"Ніколи так не робила, треба почати", - підписала відео користувач мережі.
"ПриватБанк" почне знімати до 225 гривень щомісяця із клієнтів: кого торкнеться з 1 червня
Місячний запас продуктів: українцям роздають нову гуманітарну допомогу, хто може отримати
"Та клята нація має помирати в страшних муках": репер Yarmak шокував знімками своєї доньки
Жертви, пожежі, руйнування: терористична Росія знову атакувала нічну столицю
Ось кілька прикладів:
Тут не потрібно мати надздібності, щоб зрозуміти, що в магазині вирішили трохи "підзаробити" на неуважних покупцях. У деяких випадках помітно, що реальна вага сиру, і та, що вказано на етикетці - кардинально різна.
Наприклад, на одному продукті може бути написано 300 грамів, а реальна вага - 180 грамів. І сума в чеку буде різною. Радимо нашим читачам уважно ставитись до будь-якої інформації на продуктах, щоб не потрапити у незручну ситуацію.
Також не можна заперечувати і той факт, що такі "диверсії" влаштовують підставні покупці, які ставлять пальчик на терези, а потім знімають відео. Саме тому ще раз нагадуємо – стежте за тим, що купуєте.
Нагадаємо, як правильно зберігати продукти, щоб збільшити їхній термін придатності: в умовах війни дуже корисно.
Раніше повідомлялося, що цінники злетіли майже на 27 гривень: у супермаркетах почали "золотіти" мандарини.
Також, як не придбати тухле яйце: перевірений метод для визначення свіжості "фарб".