Українка поскаржилася на мобільного оператора Lifecell через високі тарифи на зв'язок, якого дуже часто не буває. Своє невдоволення абонентка пояснила у коментарях під однією з публікацій оператора у соціальній мережі facebook.

Останнім часом низка українських мобільних операторів почали підвищувати абонплату за тарифними планами, що спричинило хвилю невдоволення серед абонентів.

Lifecell. Фото: скрін youtube

Так, абонентка Lifecell поскаржилася на погану якість зв'язку та низьку швидкість мобільного інтернету. При цьому вона зазначила, що тарифний план коштує недешево і явно не відповідає якості послуг, що надаються.

"Найгірший оператор в Україні! Зв'язок поганий, інтернет не тягне. Плачу 200 грн за зв'язок та інтернет у тарифі. Гроші на вітер! Покращення тільки обіцяють. Скільки терпіти це? Лайф відповідайте! Заявку на покращення я залишала у вашому центрі давним-давно "Пройшов уже не один рік. Де зміни? Де покращення? За що ми платимо вам такі гроші?", - обурилася українка.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook

Мобільний оператор відреагував на скаргу та попросив уточнити у якому населеному пункті виникають проблеми з покриттям, щоб спробувати вирішити проблему.

Раніше портал Знай повідомляв, "Лупите гроші з людей": абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.

Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".

Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.