Українка поскаржилася на мобільного оператора Lifecell через високі тарифи на зв'язок, якого дуже часто не буває. Своє невдоволення абонентка пояснила у коментарях під однією з публікацій оператора у соціальній мережі facebook.
Останнім часом низка українських мобільних операторів почали підвищувати абонплату за тарифними планами, що спричинило хвилю невдоволення серед абонентів.
Так, абонентка Lifecell поскаржилася на погану якість зв'язку та низьку швидкість мобільного інтернету. При цьому вона зазначила, що тарифний план коштує недешево і явно не відповідає якості послуг, що надаються.
"Найгірший оператор в Україні! Зв'язок поганий, інтернет не тягне. Плачу 200 грн за зв'язок та інтернет у тарифі. Гроші на вітер! Покращення тільки обіцяють. Скільки терпіти це? Лайф відповідайте! Заявку на покращення я залишала у вашому центрі давним-давно "Пройшов уже не один рік. Де зміни? Де покращення? За що ми платимо вам такі гроші?", - обурилася українка.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобільний оператор відреагував на скаргу та попросив уточнити у якому населеному пункті виникають проблеми з покриттям, щоб спробувати вирішити проблему.
Раніше портал Знай повідомляв, "Лупите гроші з людей": абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.
Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".
Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.