Компанія "Нафтогаз Україна" прокоментувала численні негативні відгуки споживачів щодо проблеми з розрахунком платіжок за газ.

У березні українські громадяни заявили, що їхні платежі за лютий значно зросли, незважаючи на своєчасну передачу показників споживання.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Українські споживачі висловили своє незадоволення на офіційній сторінці "Нафтогазу" соціальної мережі Facebook, де зазначено, що показники у платіжках надмірно завищені.

"Як усунути проблему з космічним нарахуванням? Показники передані вчасно на РГС, а вони вам передали в кілька разів більше" , - пише один із користувачів у коментарях.

"Нафтогаз" відповів на скаргу і запевнив, що перевірятиме інформацію щодо кожного заявленого випадку. Компанія закликала звертатися з такими питаннями особисто через месенджер на їхній Facebook-сторінці, вказавши номер особового рахунку, ПІБ власника та адресу приміщення.

Популярні новини зараз

В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Відгук на "Нафтогаз", скріншот: Facebook

Українців просять звертатися виключно до оператора РГС щодо того, чому було нараховано більше використаного газу, ніж було насправді. Бо Нафтогаз працює виключно над тим, щоб нараховувати суму на переданий обсяг.

Відгук на "Нафтогаз", скріншот: Facebook

Нагадаємо, не тільки вода та електроенергія: українцям готують нові тарифи на газ та тепло, як можуть змінити платіжки.

Як повідомляв "Знай.uа", українцям назвали, як може змінитися тариф на воду: люди навіть "не побачать" підвищення

Знай.ua писав, "абсолютне свавілля": Нафтогаз надіслав платіжку за будинок, який навіть не підключений до газу