Компанія "Нафтогаз Україна" прокоментувала численні негативні відгуки споживачів щодо проблеми з розрахунком платіжок за газ.
У березні українські громадяни заявили, що їхні платежі за лютий значно зросли, незважаючи на своєчасну передачу показників споживання.
Українські споживачі висловили своє незадоволення на офіційній сторінці "Нафтогазу" соціальної мережі Facebook, де зазначено, що показники у платіжках надмірно завищені.
"Нафтогаз" відповів на скаргу і запевнив, що перевірятиме інформацію щодо кожного заявленого випадку. Компанія закликала звертатися з такими питаннями особисто через месенджер на їхній Facebook-сторінці, вказавши номер особового рахунку, ПІБ власника та адресу приміщення.
Гороскоп на сьогодні 5 липня: заздрість, приховані інтриги та оригінальні ідеї – прогноз для всіх знаків Зодіаку
Ухилянтів порадували нововведеннями: без візиту до ТЦК і суттєва знижка
Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Українців просять звертатися виключно до оператора РГС щодо того, чому було нараховано більше використаного газу, ніж було насправді. Бо Нафтогаз працює виключно над тим, щоб нараховувати суму на переданий обсяг.
Нагадаємо, не тільки вода та електроенергія: українцям готують нові тарифи на газ та тепло, як можуть змінити платіжки.
Як повідомляв "Знай.uа", українцям назвали, як може змінитися тариф на воду: люди навіть "не побачать" підвищення
Знай.ua писав, "абсолютне свавілля": Нафтогаз надіслав платіжку за будинок, який навіть не підключений до газу