Компанія "Нафтогаз Україна" прокоментувала численні негативні відгуки споживачів щодо проблеми з розрахунком платіжок за газ.

У березні українські громадяни заявили, що їхні платежі за лютий значно зросли, незважаючи на своєчасну передачу показників споживання.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Українські споживачі висловили своє незадоволення на офіційній сторінці "Нафтогазу" соціальної мережі Facebook, де зазначено, що показники у платіжках надмірно завищені.

"Як усунути проблему з космічним нарахуванням? Показники передані вчасно на РГС, а вони вам передали в кілька разів більше" , - пише один із користувачів у коментарях.

"Нафтогаз" відповів на скаргу і запевнив, що перевірятиме інформацію щодо кожного заявленого випадку. Компанія закликала звертатися з такими питаннями особисто через месенджер на їхній Facebook-сторінці, вказавши номер особового рахунку, ПІБ власника та адресу приміщення.

Популярні новини зараз

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція

Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки

Показати ще

Відгук на "Нафтогаз", скріншот: Facebook

Українців просять звертатися виключно до оператора РГС щодо того, чому було нараховано більше використаного газу, ніж було насправді. Бо Нафтогаз працює виключно над тим, щоб нараховувати суму на переданий обсяг.

Відгук на "Нафтогаз", скріншот: Facebook

Нагадаємо, не тільки вода та електроенергія: українцям готують нові тарифи на газ та тепло, як можуть змінити платіжки.

Як повідомляв "Знай.uа", українцям назвали, як може змінитися тариф на воду: люди навіть "не побачать" підвищення

Знай.ua писав, "абсолютне свавілля": Нафтогаз надіслав платіжку за будинок, який навіть не підключений до газу