З початком війни економічна ситуація в Україні дуже погіршилася, багато хто втратив роботу та дохід, що згодом змусило відмовитися від різних благ. Після вторгнення росії українці почали витрачати на продукти харчування на 8% менше, а економія стала звичною справою.

Згідно з даними дослідження від компанії "Делойт", 70% українців почали економити на їжі, пише видання Finance.ua. Така ж частина населення відмовляється від продукції тих виробники, які залишилися працювати в росії, а середній чек на покупки офлайнів знизився на 8%, проте ціни тільки зростають.

"Повномасштабна війна вплинула на ставлення громадян до брендів. Наприклад, більшість опитаних відмовляються купувати товари, пов'язані з РФ, а більше третини респондентів готові купувати дорожче у соціально відповідального бізнесу, який підтримує ЗСУ", - розповів керівник "Делойта" Олександр Ямпольський.

Супермаркет, скріншот: YouTube

Громадяни країни тепер не такі часті гості у супермаркетах – показник знизився в 1,1 раза, а від доставки їжі із ресторанів відмовилися 79% опитаних людей.

Популярні новини зараз

Ухилянт з ганьби перетворився на бренд: втікачі жартують, українці – лютують

Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом

Мама найважчої людини Великобританії в паніці – не може поховати 317-кілограмового сина

Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення

Показати ще

63% українців готові економити на купівлі продуктів харчування, понад 80% зробили стратегічні запаси, а 83% почали купувати менше алкоголю. Ще 86% почали економити на дозвіллі та розвагах.

Опитування серед українців про економію, дані "Делойт"

Раніше ми писали про те, що "космічні" цінники на огірки та помідори: коли овочі стануть доступнішими

Також портал Знай.ua писав, що в Україні подорожчали деякі алкогольні напої: на що злетіли ціни на місяць