Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей нашої країни, а також у самому місті Київ, продовжує подавати неприємності своїм абонентам.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії "Київстар" на порталі для відгуків Otzivua.
"Ситуація: прошу допомогти підключити роумінг у листуванні в чаті. Оператор пропонує варіант, який мене влаштовує, погоджуюся, плачу 350 грн. Роумінг не працює. Запитую чому кілька разів. Чат згортають не відповідаючи. Зрештою, один з операторів відповідає, що мій тариф не передбачає роумінг і я маю звернутися до свого керівника.Кажу, що не маю альтернативних можливостей зв'язатися з керівником. Тільки за допомогою звичайного дзвінка з Київстару на Київстар, але перебуваючи у роумінгу. Котрий не працює.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не працює так, що я навіть у контакт-центр задзвонити не можу. Говорять "шукайте альтернативні варіанти зв'язатися з керівником". Тож навіщо мені тоді Київстар, якщо ви мене змушуєте звертатися до іншого мобільного оператора, щоб спілкуватися? Що означає у світі "немає технічної можливості щось змінити"? Немає бажання. Тобто, запропонували мені за 350 гривень підключити послугу, яка у мене не працюватиме (і мали це знати заздалегідь. Якщо не знали, значить пофіксуйте програми, щоб було видно ви продаєте послугу чи повітря) і прямим текстом пишуть, що з них сторони все оформлено коректно.
Я заплатила за ніщо. Найкраще б волонтерам відправила. Я шокований "допомогою" і від того, що гроші зняли, а послугу не надали. А вважають, що так і треба. Ви не про людей, а про бездумне тикання кнопок та конвеєрні чати, як роботи. Грошей не шкода, шкода, що ви вважаєте, що таке надання послуг – це норма.", - розповів незадоволений абонент "Київстару".
Нагадаємо, Київстар просить абонентів заплатити ще по 50-150 гривень: додаткова "данина" за пакети послуг.
Раніше повідомлялося, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.