Українка поскаржилася на якість надання послуг мобільним оператором Vodafone. Деталі неприємного інциденту вона розкрила у скаргу, яку залишила у коментарях під публікацією компанії у соціальній мережі Facebook.
Українка розповіла, що її мамі надійшло повідомлення, ніби вона може поповнити рахунок та отримати знижку на наступну абонплату. Рахунок поповнили і надійшло повідомлення, що кошти буде знято з урахуванням знижки, але за фактом списали повну суму.
Як виявилося, абонентка мала запровадити певну комбінацію, щоб пакет послуг підключився за знижкою, втім, у повідомленні, за словами жінки, про це не згадувалося.
ПФУ попередив пенсіонерів, субсидіантів та пільговиків: потрібно зробити у 10-денний термін
Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік
Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться
Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає
"А ви не шахраї, шановні? Обурена просто вкрай. Поповніть рахунок до якогось числа, отримайте знижку на наступний пакет послуг. Приходить смс, що ніби знімете зі знижкою, знімаєте по повній вартості, а тоді оператор матері каже, що вона мала сама ввести щось там, щоб вартість пакета була знята зі знижкою. То в мене питання, а де це вказано в ваших смс?? Гарно намахуєте клієнтів, молодці", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Списали без дозволу": абоненти Vodafone скаржаться, що втрачають гроші через непотрібні послуги.
Також наш портал інформував, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.
Крім того, ми писали, Vodafone списує гроші за не активовані послуги, абоненти в шоці: "Немає слів - одні емоції".