Українка поскаржилася на якість надання послуг мобільним оператором Vodafone. Деталі неприємного інциденту вона розкрила у скаргу, яку залишила у коментарях під публікацією компанії у соціальній мережі Facebook.

Українка розповіла, що її мамі надійшло повідомлення, ніби вона може поповнити рахунок та отримати знижку на наступну абонплату. Рахунок поповнили і надійшло повідомлення, що кошти буде знято з урахуванням знижки, але за фактом списали повну суму.

Vodafone. Фото: скрін youtube

Як виявилося, абонентка мала запровадити певну комбінацію, щоб пакет послуг підключився за знижкою, втім, у повідомленні, за словами жінки, про це не згадувалося.

Vodafone, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

"А ви не шахраї, шановні? Обурена просто вкрай. Поповніть рахунок до якогось числа, отримайте знижку на наступний пакет послуг. Приходить смс, що ніби знімете зі знижкою, знімаєте по повній вартості, а тоді оператор матері каже, що вона мала сама ввести щось там, щоб вартість пакета була знята зі знижкою. То в мене питання, а де це вказано в ваших смс?? Гарно намахуєте клієнтів, молодці", - обурилася українка.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Списали без дозволу": абоненти Vodafone скаржаться, що втрачають гроші через непотрібні послуги.

Також наш портал інформував, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.

Крім того, ми писали, Vodafone списує гроші за не активовані послуги, абоненти в шоці: "Немає слів - одні емоції".