Українка розповіла, як через збій у ПриватБанку з її картки ні за що списали майже 3000 гривень. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що спочатку здійснила покупку у магазині, але кошти списалися з картки не одразу, а наступного дня. Ще через день із картки списується двічі та сама сума.
"Я 29.04.23 здійснила покупку в Епіцентрі одним чеком на суму 1202,83 та другим чеком на суму 538,38. Відразу гроші не списалися з картки, а вже наступного дня, тобто 30.04.23. А сьогодні 01.05.23 мене ще 2 рази списується сума 1202,83 та одного разу сума 538,38. Як зрозуміти? Приват просто вкрав у мене 2944,04", - обурилася українка.
Бойові підрозділи, але з нюансом: куди мобілізують після 50 років
Не чекайте запрошення: українцям можуть суттєво підвищити пенсію – що потрібно встигнути
Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч
Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня
Клієнтка закликала розібратися в інциденті, адже під час війни гроші заробити ще складніше.
"Я хочу, щоб мою проблему вирішили і повернули мені кошти!!! Я просто вимагаю це! У країні йде війна, і так важко, а ще й чесно зароблені гроші крадуть. Якщо моє питання не вирішиться, я звертатимуся вище!", - заявила жінка.
Співробітники ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що фахівці вже працюють над вирішенням проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.
Також наш портал інформував, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що нас знову обдурили? Українці за "банкоматного роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк і Приват.