Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед мешканців центральних та східних областей нашої країни, останнім часом продовжує подавати все більше неприємностей своїм клієнтам.

Цього разу українка розповіла, що з її рахунку непомітно зникають кількадесят гривень, у дуже несподіваний момент. Також жінка наголосила, що на цей час інтернетом вона не користувалася, і нікуди не дзвонила.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Vodafone на сайті для відгуків Otzivua.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Цим зв'язком користуюся приблизно рік, і знаєте що? Весь час, під час поповнення, просто в нікуди діваються 10-20 гривень (хоча я нікуди не дзвонила, і не користувалася мобільним інтернетом). Ось знову настав час поповнювати рахунок і я день чекала , Поки мені підключать тариф, і його не підключили, тому що не достатньо коштів, хоча необхідна сума була.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Я звернулася до магазину Vodafone, вони сказали, що не знають, що це таке та переключили на другий тариф. Хоча я запитала двічі, перед тим яка різниця між ними. Мені сказали, що жодної. За годину я намагаюся зателефонувати до рідних за кордон і мені кажуть, що грошей у мене немає.

Я знову йду до того консультанта, і він каже що так, таке є, і я просто забув вам це сказати, але перепрошую, це вже я не вирішу тому, що це не мої проблеми, ви повинні щодня мати 10 грн, щоб дзвонити", - Розповів незадоволений клієнт компанії Vodafone.

Відгук невдоволеної абонентки Vodafone, скріншот: Otzivua

Нагадаємо, "на щура знімаєте гроші вночі": абонент звинуватив Vodafone у списанні коштів за примарні SMS.

Раніше повідомлялося, що дешевше 100 гривень не знайдете: у "Київстар" розповіли, як можна заощадити на мобільному зв'язку.

Також, "гроші у трубу": українці скаржаться, що Київстар стягує плату за послуги, якими вони не користувалися.