Українець поскаржився на співробітників ПриватБанку, котрі без його відома підключили платну послугу. Про це він розповів у коментарях під однією із публікацій на офіційній сторінці банку у facebook.

Клієнт розповів, що працівники відділення ПриватБанку підключили йому платну послугу. Він зазначив, що його жодним чином не поінформували про це і, до того ж, він звертався зовсім з іншого питання.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"У відділенні банку працюють якісь нахабні шахрайки. Звертався з одного питання, а без мого відома підключили мені платну послугу "захист від шахрайства". Не сказавши жодного слова, що послуга платна", - поділився українець.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Чоловік зізнався, що його сильно обурив інцидент і він рішуче налаштований на розірвання співпраці з ПриватБанком.

"По-перше, мені ця послуга не потрібна, по-друге, ніхто не збирався говорити там, що вона платна. Бо, очевидно, всі від неї відмовляються. А шахрайці потрібно робити план втюхування цієї послуги. Гидкий банк, бридке відділення, мерзенні послуги. Перекладаю всі гроші з привату на монобанк", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook.com/privatbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.

Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" може залишити українців без грошей рівно на місяць, доведеться забути про покупки: "Дуже складно зробити..."