ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі зміни у мобільному банкінгу Приват24. Що потрібно знати українцям, розповіли на офіційній сторінці банку у соціальній мережі facebook.
ПриватБанк попередив клієнтів про важливе оновлення у Приват24. Тепер користувачі зможуть оперативніше отримувати консультації співробітників банку через додаток. У меню "Комунікації" можна вибрати зручний спосіб зв'язку з фінустановою.
Так, зокрема, клієнти зможуть зателефонувати до банку безпосередньо через Приват24 і зробити це можна з будь-якої точки на планеті. Крім того, було посилено захист від шахраїв. Перевірити, чи справді дзвінок надходить із банку, а не від аферистів, можна в додатку і там повідомити про шахрайство.
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
"Якщо ви хочете переконатися, що вам дійсно телефонували з ПриватБанку, представляючись нашими співробітниками, тепер це легко зробити самостійно. Перевіряйте номер телефону та історію вхідних викликів від нас", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?"
Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.