Українець заявив, що ПриватБанк заблокував його картку, залишивши без доступу до коштів. При цьому, своє рішення банк ніяк не пояснив і нічим не аргументував. Цим клієнт поділився у коментарях на офіційній сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook.
Клієнт зазначив, що ПриватБанк залишив його без грошей, заблокувавши картку. При цьому через один канал зв'язку з банком він не отримав пояснення того, що сталося.
"ПриватБанк краде мої гроші через блокування карток. Нічого не пояснюють: ні через дзвінки на 3700, ні через чат у Приват24, ні через персонального банкіра Голд-клуб", - поділився клієнт.
У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних
Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
Українців перевірятимуть щомісяця: можуть зняти виплати та скасувати статус
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Чоловік розповів, що термін вирішення проблеми так і не дізнався. При цьому він наголосив, що жодного разу не здійснював жодних сумнівних операцій і блокування картки стало для нього "сюрпризом".
"Варіанти відповідей були: "чекайте 5 днів, перевірка", "їдьте у відділення розбиратися - без вашої присутності не розблокують." Жодних сумнівних/незаконних операцій і не було. Тупо і без пояснень", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українці скаржаться на незвичайний збій у банкоматах ПриватБанку: грошей можна недорахуватися.
Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.