Абоненти Vodafone обурені систематичним подорожчанням мобільного зв'язку. Про це свідчить коментар під публікацією мобільного оператора на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.
Українець поскаржився, що для абонентів, які регулярно поповнюють рахунок також регулярно та підвищують вартість тарифного плану.
Водночас він обурений, що різні заохочення у вигляді знижок надаються клієнтам, які рідше вносять абонплату або зовсім не роблять цього. Абонент зазначив, що не готовий терпіти такі умови обслуговування і має намір перейти до іншого оператора.
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі
Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
"Дивні пропозиції у вас, коли людина справно поповнює рахунок їй тільки все тільки дорожче пропонують, а коли не поповнює то і подешевше можливо, те ж саме і з вибором тарифу, слава Богу в нас відмінили мобільне рабство і можна на дешевший перейти до іншого оператора, якщо у рідного вибору не надають", - обурився абонент.
Співробітники Vodafone поспішили відповісти на невдоволення клієнта та запевнили, що подібні подарунки періодично надаються різним категоріям клієнтів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків з невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює".
Також наш портал інформував, Київстар закриває доступний тариф: до якого періоду абоненти можуть підключити новий та що він пропонує.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, абоненти не встигають поповнювати рахунок: "Сплатив 150, бац вже 225".