Історія, яка сталася з чоловіком, показує, що можна потрапити у фінансові труднощі через недбалість та незручності, пов'язані з повідомленнями від банку.
Один із клієнтів Monobank опублікував свій відгук на порталі Мінфін, Розповідаючи про те, як він непомітно опинився в боргах через збільшення кредитного ліміту без повідомлення.
Monobank, маючи право самостійно змінювати кредитний ліміт клієнтів без повідомлення, використовує лише Push-повідомлення, які можна легко пропустити.
В даному випадку клієнт отримав збільшення ліміту... у 20 разів, але, не помітивши Push-сповіщення, яке не зберігається в історії операцій, продовжив витрачати гроші. Він сприйняв збільшену суму як повернення боргу, оскільки на карті відбивався загальний баланс, включаючи кредитні кошти, і дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Спробувавши зрозуміти причину комісії, клієнт виявив, що він насправді взяв кредит. Після зміни ліміту на карті з'явилася заборгованість та простроченість у розмірі 300 гривень. У відповідь на звернення до служби підтримки клієнт отримав стандартну відповідь, що банк має право самостійно змінювати кредитний ліміт.
"Така гра в наперстки – це не те, чого чекає клієнт, користуючись одним із найпопулярніших банків країни, і це не можна виправдати тим, що це було не спеціально", - заявив він.
Нагадаємо, "обдурили на 100 гривень і радіють": Sense bank залишає українців без грошей і псує настрій
Як повідомляв "Знай.ua", власники карток "Ощадбанку" скаржаться на затримку пенсійних виплат: "На якій підставі?"
Знай.ua писав, "ніде не приймають...": українцям з депозитами в "ПриватБанку" допомогли скотчем, просто на касі