Українка заявила, що співробітники Ощадбанку взяли з неї плату за послугу, яка надається абсолютно безкоштовно. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Українка зазначила, що звернулася до відділення "Ощадбанку" для оформлення картки киянина та співробітник фінустанови вимагав сплатити до каси 70 гривень.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Замовляла карту киянина і на вимогу працівниці банку сплатила 70 гр у касу. Хоча в мене інвалідність 3 групи з дитинства і мала отримати її безкоштовно", - розповіла жінка.

За словами українки, вже від співробітників іншого відділення банку вона дізналася, що ця послуга має надаватися безкоштовно. Також вона думала, що гроші можуть бути на рахунку її картки, проте їх там не виявилося.

Популярні новини зараз

Зимові 6 500 гривень: як оформити та чи можна витратити на продукти

ПриватБанк блокує картки після чужого списання: клієнти залишаються без грошей та відповіді

Рахунки за доставку газу: що зміниться з нового року та кому дозволять не платити

Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати

Показати ще

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Думала уїдливо гроші будуть на картці, але звернувшись до банку в інше відділення мені сказали, що ніяких грошей на карті немає і не було і все має бути безкоштовно. Хочу повернути 70 гр, тому що це обман співробітника банку", - додала вона.

У "Ощадбанку" не відповіли на скаргу клієнтки, проте українці підказали, що жінка, швидше за все, заплатила за страховку, яка не є обов'язковою.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, блокування соціальних карт: українці скаржаться, що "Ощадбанк" позбавляє їх виплат.

Також наш портал інформував, українка поскаржилася на хамське ставлення "Ощадбанку" до пенсіонерів: "Порушення прав людини".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть купувати продукти в АТБ із 40-відсотковою знижкою: потрібна лише карта "Ощадбанку".