Українка заявила, що співробітники Ощадбанку взяли з неї плату за послугу, яка надається абсолютно безкоштовно. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Українка зазначила, що звернулася до відділення "Ощадбанку" для оформлення картки киянина та співробітник фінустанови вимагав сплатити до каси 70 гривень.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Замовляла карту киянина і на вимогу працівниці банку сплатила 70 гр у касу. Хоча в мене інвалідність 3 групи з дитинства і мала отримати її безкоштовно", - розповіла жінка.

За словами українки, вже від співробітників іншого відділення банку вона дізналася, що ця послуга має надаватися безкоштовно. Також вона думала, що гроші можуть бути на рахунку її картки, проте їх там не виявилося.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Думала уїдливо гроші будуть на картці, але звернувшись до банку в інше відділення мені сказали, що ніяких грошей на карті немає і не було і все має бути безкоштовно. Хочу повернути 70 гр, тому що це обман співробітника банку", - додала вона.

У "Ощадбанку" не відповіли на скаргу клієнтки, проте українці підказали, що жінка, швидше за все, заплатила за страховку, яка не є обов'язковою.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, блокування соціальних карт: українці скаржаться, що "Ощадбанк" позбавляє їх виплат.

Також наш портал інформував, українка поскаржилася на хамське ставлення "Ощадбанку" до пенсіонерів: "Порушення прав людини".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть купувати продукти в АТБ із 40-відсотковою знижкою: потрібна лише карта "Ощадбанку".