Мобільні оператори в Україні часто-густо отримують негативні відгуки, Київстар звинуватили у здирництві.
На сайті відгуків українка залишила різкий відгук про роботу мобільного оператора Київстар.
Жінка скаржиться, що поповнила рахунок наперед, але політика компанії "заточена" під те, щоб стягнути з клієнта якомога більше коштів.
Проплатила заздалегідь свій тариф, бо ліміт МБ закінчувався, ще й у додатку замовила бонусний безлім інтернет на 24 години, потім в додатку замовила завчасне списання коштів, щоб нарахували послуги за тарифом (навіть було написано: не чекайте наступного планового списання натисніть кнопку в додатку). Висновок: втратила за 2 дні 230 грн!!!! І така ситуація вже не вперше, реально ЗАДОВБАЛИ!!!!
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Жінка повідомила, що тепер всією сім'єю вирішили перейти до іншого мобільного оператора, там навіть ціни нижче! Ще й додатково підключила допомога ЗСУ.
Нагадаємо, ми писали, що Lifecell приготував сюрприз для абонентів: як отримати 100 Гб інтернету за 1 копійку.
Як повідомляв "Знай.ua" "здирникам заплатити 155 гривень": оператор "Vodafone" заганяє людей з інвалідністю в борги.
Також "Знай.ua" інформував, абонент Lifecell поповнив рахунок на 300 гривень, не отримав послуг та опинився у боржниках.