Українка поскаржилася на Lifecell через неприємний інцидент із підключенням тарифу після поповнення рахунку. Деталі вона розкрила у коментарях під однією з публікацій оператора на його сторінці у соцмережі facebook.
Абонентка пояснила, що поповнила рахунок на необхідну суму та отримала підтвердження про підключення пакета послуг. Втім, наступного дня їй надійшло повідомлення про необхідність знову поповнити рахунок. Виявилось, що замість пакета послуг на місяць вона отримала денний.
"Знову стара історія! Я вчора оплатила послугу за тарифним планом Просто лайф 160 гр і отримала підтвердження. Сьогодні надійшло повідомлення, де з мене вимагають ще 140 гр, а потім ще 28 гр. При чому надали мені пакет послуг 20 гр. на один день, хоча за умовами я маю отримати на 4 тижні", - зазначила українка.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Абонентка заявила, що з боку Lifecell така ситуація виглядає як справжній грабіж.
"Чому я плачу гроші і не отримую послуги? Скільки триватиме цей грабіж?", - обурилася клієнтка.
Мобільний оператор відреагував на скаргу українки та запропонував розібратися в інциденті.
Раніше портал Знай повідомляв, таку щедрість абоненти ще не бачили: Lifecell приготував справжній сюрприз для українців.
Також наш портал інформував, "Заробляєте на тому, що люди забувають": Vodafone "тихо" спустошує рахунки українців на десятки гривень.
Крім того, ми писали, Lifecell приготував сюрприз для абонентів: як отримати 100 Гб інтернету за 1 копійку.