Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор. Так, абонентка поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але "зобов'язана" платити.
За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відгуку на сторінці Київстару у Facebook.
Також абонентка стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.
"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.
Опалення не більше 6 годин на день: правила, які шокували багатьох українців
Пенсії зростуть, але не для всіх: хто отримає найбільше підвищення у 2026 році
Нові суми у рахунках: українцям перерахують вартість доставки газу
Пенсіонерам нагадали про 90-денний ліміт: запізнилися – пенсію скоротять
Київстар відреагував на відгук та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.
"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.
Раніше ми писали про те, що Lifecell порадував любителів халяви: як безкоштовно отримати річний запас гігабайтів
Як повідомляв Знай.ua, по 50 гривень за "зелений"? Економісти спрогнозували, як зміниться курс долара у липні
Також портал Знай.ua писав, що не має права сплачувати добровільні внески: ПФУ звернувся до українців з роз'ясненням