Один із трьох найбільших в Україні мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей, а також серед самих киян, змусила свого клієнта опинитися у дуже неприємній ситуації.
Цього разу українець розповів, як клієнтам доводиться кілька тижнів буквально "просити" прийти до них додому майстрам, які налаштовують домашній інтернет.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню невдоволеного абонента оператора "Київстар" на порталі Otzivua.
"Просто одне суцільне негативне враження. Для виклику майстра знадобилося більше двох тижнів упрошень. Пишу, мовляв, що так і так немає інтернету, мені пишуть ок передали вашу заявку, чекайте. Чекав довго.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Пишу знову, що там. У відповідь мені написали, що мене просто проігнорували, бо на лінії у них все ок. А інтернет удома у мене так і не працює.
Лише після того як висмикнув кабель з роутера, операторка побачивши, що з'єднання немає, оформила виклик майстра. Єдиний нормальний працівник – це сам майстер, який усе зробив швидко та оперативно. Незрозуміло, чим займаються інші у своїх колцентрах.
Намагалися нав'язати оплату 60 грн за послуги, а сам майстер сказав, що послуга безкоштовна. Як на мене так у компанії начхати на клієнта, особливо якщо у нього проблеми із проплаченою послугою.", — поділився своєю історією незадоволений абонент "Київстару".
Нагадаємо, українці з номерами Київстару скаржаться, що інтернет "згоряє" без використання: "Це п*здець...".
Раніше повідомлялося, "Яка самостійність": українці помітили, що з рахунків Lifecell безвісти пропадають 5 гривень.
Також, тепер платитимемо вдвічі дорожче: Київстар підвищив ціни на мобільний інтернет.