Українка поскаржилася на Vodafone через те, що, бувши постійною клієнткою, не змогла перейти на більш вигідний тарифний план, який виявився доступним лише "обраним". Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці оператора у соціальній мережі facebook.
Українка розповіла, що зіткнулася з проблемою при спробі перейти на вигідніший для неї тариф. Виявилося, що пропозиція доступна не всім абонентам. Її сильно обурило, що, бувши постійною клієнткою Vodafone, їй доводиться переплачувати.
"Хочу перейти на тариф Jouse start. Чому немає можливості? Чому пропонуєте тільки pro, який мені не потрібен, і я повинна переплатити 250 грн.??? Що за обслуговування? Як ви цінуєте своїх постійних клієнтів?", - поскаржилася абонентка.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Фахівці Vodafone відповіли абонентці та підтвердили, що деякі тарифні плани не доступні для чинних клієнтів та запропонували підібрати найбільш оптимальний з усіх можливих.
"Шкода, але цей тариф закритий для переходу, ви можете лише придбати новий номер із цим тарифом", - відповіли в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Обнулити карти...": абонент "Vodafone" здогадався, як шахраї залишають українців без грошей.
Також наш портал інформував, абонент Vodafone упевнений, що компанія привласнює гроші українців: "Так працює схема".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці з номерами Vodafone втрачають платні підписки на популярні сервіси: "Залишилась 1 гривня..."