Українка поскаржилася на Vodafone через те, що, бувши постійною клієнткою, не змогла перейти на більш вигідний тарифний план, який виявився доступним лише "обраним". Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці оператора у соціальній мережі facebook.

Українка розповіла, що зіткнулася з проблемою при спробі перейти на вигідніший для неї тариф. Виявилося, що пропозиція доступна не всім абонентам. Її сильно обурило, що, бувши постійною клієнткою Vodafone, їй доводиться переплачувати.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Хочу перейти на тариф Jouse start. Чому немає можливості? Чому пропонуєте тільки pro, який мені не потрібен, і я повинна переплатити 250 грн.??? Що за обслуговування? Як ви цінуєте своїх постійних клієнтів?", - поскаржилася абонентка.

Vodafone. Фото: Youtube

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Фахівці Vodafone відповіли абонентці та підтвердили, що деякі тарифні плани не доступні для чинних клієнтів та запропонували підібрати найбільш оптимальний з усіх можливих.

"Шкода, але цей тариф закритий для переходу, ви можете лише придбати новий номер із цим тарифом", - відповіли в компанії.

Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Обнулити карти...": абонент "Vodafone" здогадався, як шахраї залишають українців без грошей.

Також наш портал інформував, абонент Vodafone упевнений, що компанія привласнює гроші українців: "Так працює схема".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці з номерами Vodafone втрачають платні підписки на популярні сервіси: "Залишилась 1 гривня..."