Абонент Lifecell стверджує, що мобільний оператор пригрозив йому колекторами через борг у розмірі 43 гривні. Про це він написав у коментарях на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.
Українець розповів, що отримав повідомлення від мобільного оператора із закликом сплатити борг за послугою "Додаткові гроші". У разі невиконання зобов'язання, заборгованість пообіцяли передати до "агенції зі стягнення заборгованості". За словами абонента, сума боргу становить лише 43 гривні.
"Це прямі погрози, також був дзвінок від оператора Лайфа. Але він чомусь спілкувався грубо. Також заборгованість -43грн, які взяв місяць тому. Навіть "Київстар" так не робить", - обурився абонент.
В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців
У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою
Фахівці Lifecell відповіли на скаргу та підтвердили, що якщо за номером є заборгованість, то її потрібно закрити. В іншому випадку компанія має право вжити низку заходів, зокрема звернутися до агенції зі стягнення заборгованості.
"Звернутися до спеціалізованих агентств зі стягнення заборгованості. У цьому випадку персональні дані абонента-боржника, що є у оператора, будуть передані таким спеціалізованим агентствам виключно з метою стягнення заборгованості", - йдеться на офіційному сайті оператора.
Раніше портал Знай повідомляв, "Яка самостійність": українці помітили, що з рахунків Lifecell безвісти пропадають 5 гривень.
Також наш портал інформував, у абонента Київстар безпідставно списують кошти та годують обіцянками: технічний збій.
Крім того, ми писали, Lifecell нараховує деяким українцям безкоштовні хвилини та гігабайти: перевірте, чи є у списку.