Абонент Lifecell стверджує, що мобільний оператор пригрозив йому колекторами через борг у розмірі 43 гривні. Про це він написав у коментарях на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.
Українець розповів, що отримав повідомлення від мобільного оператора із закликом сплатити борг за послугою "Додаткові гроші". У разі невиконання зобов'язання, заборгованість пообіцяли передати до "агенції зі стягнення заборгованості". За словами абонента, сума боргу становить лише 43 гривні.
"Це прямі погрози, також був дзвінок від оператора Лайфа. Але він чомусь спілкувався грубо. Також заборгованість -43грн, які взяв місяць тому. Навіть "Київстар" так не робить", - обурився абонент.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Фахівці Lifecell відповіли на скаргу та підтвердили, що якщо за номером є заборгованість, то її потрібно закрити. В іншому випадку компанія має право вжити низку заходів, зокрема звернутися до агенції зі стягнення заборгованості.
"Звернутися до спеціалізованих агентств зі стягнення заборгованості. У цьому випадку персональні дані абонента-боржника, що є у оператора, будуть передані таким спеціалізованим агентствам виключно з метою стягнення заборгованості", - йдеться на офіційному сайті оператора.
Раніше портал Знай повідомляв, "Яка самостійність": українці помітили, що з рахунків Lifecell безвісти пропадають 5 гривень.
Також наш портал інформував, у абонента Київстар безпідставно списують кошти та годують обіцянками: технічний збій.
Крім того, ми писали, Lifecell нараховує деяким українцям безкоштовні хвилини та гігабайти: перевірте, чи є у списку.