Мобільний оператор Київстар звернувся до абонентів через зміни, які почнуть діяти вже з 1 серпня. Що потрібно знати, вказано на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.
Фахівці "Київстар" нагадали, що за рішенням Нацбанку з 1 серпня в Україні діють нові правила користування терміналами самообслуговування, через які багато абонентів звикли поповнювати мобільний рахунок.
"За рішенням НБУ з 1 серпня, щоб поповнити рахунок готівкою через термінал, потрібно пройти ідентифікацію. Але не хвилюйся, ми підготували коротку інструкцію", - йдеться у повідомленні оператора.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Як поповнювати рахунок через термінал із 1 серпня?
Крок №1: вказати свій номер мобільного телефону:
Крок №2: отримати пароль у SMS-повідомленні;
Крок №3: ввести пароль у відповідне діалогове вікно термінала.
Після цього залишиться поповнити рахунок звичним способом – ввести номер мобільно та внести до купюроприймача необхідну суму.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" позбавить українців важливої послуги: встигніть скористатися ще кілька днів.
Також наш портал інформував, у абонента Київстар безпідставно списують кошти та годують обіцянками: технічний збій.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що Lifecell нараховує деяким українцям безкоштовні хвилини та гігабайти: перевірте, чи є ви у списку.