Українці щомісяця передають показники електролічильника й ніхто не застрахований від помилки у цифрах. Що робити, якщо переплутали показники, розповіли у компанії YASNO.

При передачі показників електролічильника можна припуститися помилки в цифрах або переплутати показання день/ніч. В результаті платіжка за спожиту електроенергію прийде із неправильними нарахуваннями. Проте неприємностей можна уникнути, якщо вчасно звернутися до постачальника.

Передача показників, скріншот: YouTube

Як виправити неправильні показники лічильника:

  • зателефонувати до центру підтримки YASNO за номерами (044/067/066/093) 277-18-18;
  • написати в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook або надіслати листа на електронну адресу – kyiv@yasno.com.ua;
  • особисто звернеться до енергоофісу постачальника.

Електролічильник. Фото: YouTube

"Важливо пам'ятати, щоб оплачувати тільки фактично спожиту електроенергію, потрібно щомісяця з 1 по 3 число повідомляти коректні свідчення лічильника", - нагадують у компанії.

Популярні новини зараз

Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Показати ще

Споживачі можуть передати показники лічильника декількома способами, обравши для себе найзручніший: через особистий кабінет чи мобільний додаток, через контакт-центр чи форму на сайті, а також Viber-бот YASNO-online та у Facebook.

Раніше портал Знай повідомляв, економія на електроенергії до 50%: у Yasno пояснили, як правильно знімати показання двозонного лічильника.

Також наш портал інформував субсидія на оплату комуналки: хто з українців може отримати і як розраховується розмір допомоги.

Крім того, ми писали, "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.