Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що касир у відділенні ПриватБанку навмисне підсовував їй пошкоджені купюри, тим самим порушивши вимогу НБУ.

Незважаючи на постанову НБУ, банк продовжує видавати неліклівдні курюри або вимагає комісію за обмін нібито застарілих банкнот. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.

Долари, фото depositphotos

Українка прийшла до відділення банку, щоб забрати замовлену суму у доларах і вчасно помітила, що купюри з дисками та скотчем. Вона просила касира видати інші, але той відмовився. У результаті їй довелося шукати керівництво, яке знову направило її до касира.

"Мені більше 20 хвилин касир відбирала купюри і щоразу вони нічим не відрізнялися я постійно повертала якісь купюри, оскільки вони були неліквідними", – поскаржилася клієнтка.

Популярні новини зараз

На українців чекає дощовий тиждень, але його фінал обіцяє радість: прогноз погоди в Україні

Молодь у Києві запитали, як вони готуються до війни: відповіді, подекуди, шокують

Пенсійний фонд встановлює нові норми: кого торкнуться

З 1 червня українці платитимуть за воду по оновленому тарифу: кому радять приготуватися

Показати ще

Коли терпець урвався, клієнтка звернулася на гарячу лінію, де їй порадили покласти гроші на рахунок, проте для цього треба знову сплатити комісію та відстояти у черзі.

"Як взагалі таке може бути, чому я повинна замість 100 доларів отримати 70, комісію в банку за відправку я вже сплатила. Такі махінації проводить банк, чому ж ви купюри тримаєте в обороті, відправте їх на інкасацію, а не втуляйте бідним людям", - додала вона.

Відгук клієнтки Приватбанку, скріншот.

Нагадаємо, комуналку сплатити стане важче, ПриватБанк розпочав перевірки транзакцій: 350 гривень – вже привід

Раніше ми писали про те, що курс долара відправлять у "вільне плавання": коли подорожчає валюта

Як повідомляв Знай.ua, українці з картами "Привату" залишаються без соцвиплат: банк блокує нарахування від ПФУ