Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що касир у відділенні ПриватБанку навмисне підсовував їй пошкоджені купюри, тим самим порушивши вимогу НБУ.
Незважаючи на постанову НБУ, банк продовжує видавати неліклівдні курюри або вимагає комісію за обмін нібито застарілих банкнот. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Українка прийшла до відділення банку, щоб забрати замовлену суму у доларах і вчасно помітила, що купюри з дисками та скотчем. Вона просила касира видати інші, але той відмовився. У результаті їй довелося шукати керівництво, яке знову направило її до касира.
"Мені більше 20 хвилин касир відбирала купюри і щоразу вони нічим не відрізнялися я постійно повертала якісь купюри, оскільки вони були неліквідними", – поскаржилася клієнтка.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Коли терпець урвався, клієнтка звернулася на гарячу лінію, де їй порадили покласти гроші на рахунок, проте для цього треба знову сплатити комісію та відстояти у черзі.
"Як взагалі таке може бути, чому я повинна замість 100 доларів отримати 70, комісію в банку за відправку я вже сплатила. Такі махінації проводить банк, чому ж ви купюри тримаєте в обороті, відправте їх на інкасацію, а не втуляйте бідним людям", - додала вона.
Нагадаємо, комуналку сплатити стане важче, ПриватБанк розпочав перевірки транзакцій: 350 гривень – вже привід
Раніше ми писали про те, що курс долара відправлять у "вільне плавання": коли подорожчає валюта
Як повідомляв Знай.ua, українці з картами "Привату" залишаються без соцвиплат: банк блокує нарахування від ПФУ