Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.
Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.
Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок.
Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти
Гороскоп на тиждень 22-28 грудня для всіх знаків Зодіаку: кінець Козорогів, справи Дів та підвищення Овнів
ПриватБанк звернувся з попередженням до власників карток: кого терміново чекають у відділенні
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень
"Співробітники вашого чат-бота не змогли допомогти. Жодного бажання платити подвійний тариф за один пакет послуг у мене немає. Як власне і залишатися вашим клієнтом", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.
Також наш портал інформував, абонент стверджує, що Lifecell загрожує йому колекторами через 43 гривні боргу: "Навіть "Київстар" так не робить".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти "Київстар" обурені, що не можуть додзвонитися до рідних, а тарифи постійно зростають: "Ви вже зажерлися".