Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.

Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.

"Київстар". Фото: скрін youtube

"Стільки років з вами, а дедалі більше розчарувань щодо якості вашої роботи. З останніх - прошу повернути на рахунок повторно зняту оплату за тариф. Одна знята автоматично, друга позачергово - з різницею в 19 секунд. Повідомлення про автоматичне зняття коштів для оплати тарифу прийшло вже після замовлення позачергового нарахування пакета послуг”, – поділилася клієнтка.

"Київстар". Фото: скрін youtube

Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок.

Популярні новини зараз

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Показати ще

"Співробітники вашого чат-бота не змогли допомогти. Жодного бажання платити подвійний тариф за один пакет послуг у мене немає. Як власне і залишатися вашим клієнтом", - обурилася українка.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.

Також наш портал інформував, абонент стверджує, що Lifecell загрожує йому колекторами через 43 гривні боргу: "Навіть "Київстар" так не робить".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти "Київстар" обурені, що не можуть додзвонитися до рідних, а тарифи постійно зростають: "Ви вже зажерлися".