Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.
Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.
Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Співробітники вашого чат-бота не змогли допомогти. Жодного бажання платити подвійний тариф за один пакет послуг у мене немає. Як власне і залишатися вашим клієнтом", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.
Також наш портал інформував, абонент стверджує, що Lifecell загрожує йому колекторами через 43 гривні боргу: "Навіть "Київстар" так не робить".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти "Київстар" обурені, що не можуть додзвонитися до рідних, а тарифи постійно зростають: "Ви вже зажерлися".