Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.
Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.
Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок.
Допомога та пенсії під загрозою: Україна може залишитися без грошей до кінця зими
Українцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу
Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
"Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
"Співробітники вашого чат-бота не змогли допомогти. Жодного бажання платити подвійний тариф за один пакет послуг у мене немає. Як власне і залишатися вашим клієнтом", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.
Також наш портал інформував, абонент стверджує, що Lifecell загрожує йому колекторами через 43 гривні боргу: "Навіть "Київстар" так не робить".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти "Київстар" обурені, що не можуть додзвонитися до рідних, а тарифи постійно зростають: "Ви вже зажерлися".