Українка поскаржилася, що Lifecell зняв з її рахунку гроші за послугу, яку давно вже відключили. Про це вона розповіла у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора в соцмережі facebook.

Абонентка Lifecell стверджує, що з її рахунку списали 80 гривень за послугу, яку вона не підключала. Жінка наголосила, що ситуація виглядає так, ніби оператор обирає клієнтів.

Lifecell. Фото: скрін youtube

"Прикро, що компанія Лайф займається банальними дрібними крадіжками. 26 серпня поповнивши рахунок на 160 грн сплатила за пакет 4 безліміту. Відразу було списано суму 80 грн. за послугу "Економні дзвінки L", яку ніхто не підключав і в меню підключених послуг вона не відображається", - обурилася абонентка.

Lifecell. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Українка додала, що колись справді користувалася послугою, але її було відключено пів року тому і плата за неї не стягувалася. Наразі послугу знову деактивували, але жінка майже впевнена, що з грошима доведеться попрощатися.

"Оператор послугу відключив, а гроші, очевидно, ніхто не поверне.
Досить ганебним чином ви належите до своїх клієнтів. Сором", - додала клієнтка.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell розповів українцям, як отримати 50% знижки на послуги зв'язку.

Також наш портал інформував, Vodafone оновлює лінійку популярних тарифів з 1 вересня: скільки коштують і що входить у пакет послуг.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у абонентів Lifecell тануть гігабайти інтернету, навіть за вимкненого телефону: "Щось там глючить..."