Українка поскаржилася, що Lifecell зняв з її рахунку гроші за послугу, яку давно вже відключили. Про це вона розповіла у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора в соцмережі facebook.
Абонентка Lifecell стверджує, що з її рахунку списали 80 гривень за послугу, яку вона не підключала. Жінка наголосила, що ситуація виглядає так, ніби оператор обирає клієнтів.
"Прикро, що компанія Лайф займається банальними дрібними крадіжками. 26 серпня поповнивши рахунок на 160 грн сплатила за пакет 4 безліміту. Відразу було списано суму 80 грн. за послугу "Економні дзвінки L", яку ніхто не підключав і в меню підключених послуг вона не відображається", - обурилася абонентка.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Українка додала, що колись справді користувалася послугою, але її було відключено пів року тому і плата за неї не стягувалася. Наразі послугу знову деактивували, але жінка майже впевнена, що з грошима доведеться попрощатися.
"Оператор послугу відключив, а гроші, очевидно, ніхто не поверне.
Досить ганебним чином ви належите до своїх клієнтів. Сором", - додала клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell розповів українцям, як отримати 50% знижки на послуги зв'язку.
Також наш портал інформував, Vodafone оновлює лінійку популярних тарифів з 1 вересня: скільки коштують і що входить у пакет послуг.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у абонентів Lifecell тануть гігабайти інтернету, навіть за вимкненого телефону: "Щось там глючить..."