Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується популярністю серед жителів центральних областей нашої країни, продовжує підносити своїм абонентам неприємні "сюрпризи".

Цього разу українець, котрий три місяці не користувався своїм мобільним номером від "Київстра", зрозумів, що у нього виявилася чимала заборгованість. Чоловіку виставили борг у розмірі понад 130 гривень. Однак у той же час ціна за місячний пакет послуг 150 грн.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора "Київстар" на порталі для відгуків Otzyvua.

"Київстар", скріншот: YouTube

"Контрактом краще не користуватися – одні проблеми створюють. Починають списувати з рахунку незрозумілі суми, хоча послуг не надавали. Я не користувався три місяці пакетом та почалися проблеми.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Показати ще

Надіслали смс 17 серпня, що існує на мій номер заборгованість -1,33 грн і у разі несплати загрожують фінансовими санкціями - 3% річних від суми заборгованості.

Хоча до цього було на рахунку 5 грн, потім надсилають 20 серпня смс вже з рахунком -132,75. Пишу оператору на підтримку, оператор не може пояснити, за що списалися гроші, я нікому не дзвонив, а в мінус загнали рахунок на пакеті.

Запитую оператора, як можна списати -132,75, якщо плата за пакет 150грн, навіть не знає, каже плата за послуги. За які нафіг послуги я маю платити... Настав час на них подавати до суду за таку підставу...", — пише незадоволений абонент "Київстару".

Відгук невдоволеного абонента "Київстару", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, "Куди пропадають?": абоненти Lifecell помітили дива з рахунком, після поповнення на 200 грн.

Раніше повідомлялося, "Штраф, та ще й за борг": абоненти "Київстару" обомліли від нової послуги.

Також, "ПриватБанк" встановив жорсткі ліміти: за перевищення – заблокують рахунок.