Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Lifecell, яка користується великою популярністю серед жителів практично всіх областей нашої країни, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм абонентам.
Цього разу незадоволений абонент "розкрив" одразу кілька проблем, з якими стикаються сотні, а то й тисячі українців практично щодня.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Lifecell, на порталі для відгуків Otzyvua.
Ця контора, по іншому назвати неможливо, націлена тільки на одне - ваші гроші. Кожна акція від цих ..., містить в собі мільйони і мільярди абсолютно ідіотських правил/подакцій, на кшталт "пакет послуг на 1 день", які неможливо відключити. А навіть якщо і можливо, то ці аферисти подбали про те, щоб вони були автоматично включені. Я вношу кошти на рахунок, і вони, без питань, без попереджень, без підтверджень - просто беруть і знімають їх куди їм заманеться.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
У мене підключена додаткова акція 125 грн/10гб, я поповнюю рахунок рівно на 125 грн, і що роблять ці тварини? Беруть і знімають 25 грн на якусь із подакцій мого основного тарифу 225 грн, чим це обумовлено? Чому це так працює, де це вказано?
Чому я не можу це налаштувати? Чому вони не питають у мене куди я хочу витратити гроші? І ось, припустимо, я зараз поповню рахунок знову на 25 грн, ви думаєте, я знаю, куди вони підуть? Я абсолютно впевнений, що акцію 125грн/10гб, не буде активовано, вони знайдуть ще мільйони способів вкрасти гроші. І це відбувається не випадково, все написано програмістами, які виконували ТЗ, що було надано цією лайно-компанією. Вирішив я взяти екстра гроші, щоб зайти на 1 хв у приват і провести 1 транзакцію.
Рухаюся по контекстному меню, обираю пункт "замовити екстра гроші", думаючи, що далі мені запропонують ввести суму, але настільки ж я помилявся. Думаю: ну добре, знімуть вони вже ті 225 грн за тариф - нічого страшного. Заходжу в My Lifecell, а там висить -350 грн боргу. Ці в*родки, без жодних попереджень, просто взяли і нарахували кредит на тариф (255грн) + доп.акція (125грн), тобто на все, що я підключав.
Знову таки, чому це так працює? Чому не показати контекстне меню, де мені покажуть на яку суму я беру ті екстра гроші, і чи впевнений я в цьому? Але ні - шахраї на таке ніколи не підуть. Чому не запитати суму, яку я бажаю замовити? А тому що це тупо не вигідно, бо я ж можу і 10 грн ввести, а це вкрай мало для таких злодіїв, схиблених на грошах. Немає ніякої поваги до користувачів.", - пише незадоволений абонент.
Раніше повідомлялося, "Краще не користуватися": абоненти "Київстару" отримали борги на мобільні номери, відразу мінус 132 грн.
Також, поїхав, і забув: у "Нафтогазі" зробили українцям останнє попередження.